ΓΕΝΙΚΑ
Έλαβα ένα προιόν που είναι κατεστραμένο ή ελλατωματικό. Τι πρέπει να κάνω;
Αρχικά λυπούμαστε που παρέλαβες κατεστραμένο ή ελλατωματικό προιόν. Στείλε μας ένα email με τον αριθμό της παραγγελίας και μία φωτογραφία του κατεστραμένου ή ελλατωματικού προιόντος στο info@hairwrokshop.gr. Στη συνέχεια θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για να διορθώσουμε την κατάσταση όσο καλύτερα και γρηγορότερα γίνεται.
Πως ακυρώνω μία παραγγελία;
Στείλε την ακύρωσή σου μέσω email στο info@hairworkshop.gr, ή καλέστε μας στο 2109926601 (εσωτ. 2). Οι ακυρώσεις μέσω email πρέπει να περιέχουν τα εξής:
- Ονοματεπώνυμο
- Αριθμό Παραγγελίας
- Τηλέφωνο
- Email επικοινωνίας
Αυτές οι πληροφορίες πρέπει να είναι ακριβώς ίδιες με εκείνες που αναγράφονται στην παραγγελία. Θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία ακύρωσης το συντομότερο δυνατό. Εάν το αίτημα ακύρωσης φτάσει πριν την αποστολή της παραγγελίας σου, ευχαρίστως θα σου επιστρέψουμε το σύνολο του ποσού που έχεις πληρώσει μαζί με τυχών έξοδα αποστολής. Σε περίπτωση που το αίτημα ακύρωσης φτάσει μετά την αποστολή της παραγγελίας σου, θα σου επιστρέψουμε το σύνολο της αξίας των προϊόντων χωρίς τα έξοδα αποστολής.
Πως μπορώ να αγοράσω τα προιόντα σας;
Μπορείς να αγοράσεις τα προιόντα μας από αυτόν τον ιστότοπο ή να μας επισκεφτείς στο κατάστημα μας Μ. Γερουλάνου 17-19 στην Αργυρούπολη για μια ολοκληρωμένη ενημέρωση για τα προιόντα μας.
Μπορώ να συνδιάσω εκπτωτικά κουπόνια σε μία παραγγελία;
Τα εκπτωτικά κουπόνια μπορούν να συνδυαστούν με άλλες εκπτώσεις ή προσφορές. Τα πεδία των εκπτώσεων και οι επιλογές που έχετε εμφανίζονται στο checkout.
Δεν μπορώ να εισάγω τον εκπτωτικό κωδικό που έχω στη διάθεσή μου.
Εάν δεν μπορείς να εισάγεις επιτυχώς τον εκπτωτικό κωδικό, καλέσε μας στο 2109926601 (εσωτ. 2) πριν ολοκληρώσεις την παραγγελία σου για να σε βοηθήσουμε.
Με ποιόν τρόπο μπορώ να επικοινωνήσω σχετικά για συνεργασία ως Influencer και προγράμματα Affiliate;
Για ερωτήσεις συνεργασίας στείλε μας email στο info@hairworkshop.gr ή κάλεσε στο 6937243794 για να μιλήσεις με τον κ Βλάχο Θεόδωρο που είναι υπεύθυνος συνεργασιών και θα σου δώσει τις απαντήσεις που χρειάζεσαι.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Σε ποιες περιοχές κάνετε αποστολές;
Στέλνουμε παντού πανελλαδικά.
Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου;
Αφού κάνεις την παραγγελία σου, αν είσαι εντός Αττική χρειάζονται 1-3 εργάσιμες ημέρες για να παραλάβεις, ενώ αν είσαι εκτός Αττικής 1-5 εργάσιμες.
Η διεύθυνση αποστολής που έβαλα είναι λάθος. Τι μπορώ να κάνω;
Αν η διεύθυνση αποστολής είναι λανθασμένη, στείλε mail στο info@hairworkshop.gr το συντομότερο δυνατό με τη σωστή διεύθυνση και θα προσπαθήσουμε να ενημερώσουμε την εταιρία courirer πριν αποσταλεί.
Ποια είναι τα έξοδα της αποστολής;
- Για παραγγελίες άνω των 49€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.
- Για παραγγελίες έως 49€ τα έξοδα αποστολής είναι 2€.
- Τα έξοδα αντικαταβολής είναι 1.90€ ανεξαρτήτου ύψους παραγγελίας.
Χωρίς χρέωση μπορείς να παραλάβεις από το κατάστημα μας στην Αργυρούπολη. Θα πρέπει, πριν έρθεις, να μας καλέσεις στο 2109926601 (εσωτ. 2) για να είναι βέβαιο πως θα υπάρχει διαθεσιμότητα για τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν.
Με ποια εταιρία κούριερ συνεργάζεστε;
Συνεργαζόμαστε με τη Easy Mail για αποστολές σε όλη την Ελλάδα.
Κάνετε αποστολές στο εξωτερικό;
Δυστυχώς αυτή τη στιγμή δεν κάνουμε αποστολές στο εξωτερικό.
Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία από τον χώρο σας;
Ναι φυσικά, μπορείς να παραλάβεις από την υποδοχή του κομμωτηρίου τις ώρες λειτουργείας.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Μπορώ να προσθέσω ένα προιόν στην παραγγελία μου αφού έχω ήδη πληρώσει;
Μόλις ολοκληρωθεί μία παραγγελία δεν μπορεί να προστεθεί κάποιο προιόν. Θα πρέπει να πραγματοποιήσεις μια καινούρια παραγγελία.
Ποια είναι η πολιτική σας για επιστροφές προιόντων;
Προσφέρουμε εγγύηση επιστροφής χρημάτων 14 ημερών σε κάθε προϊόν μας αρκεί αυτό να
είναι εντελώς αχρησιμοποίητο, να βρίσκεται στην συσκευασία του και
γενικα σε άριστη κατάσταση.
Το κόστος επιστροφής, εφόσον γίνεται με υπαιτιότητα του πελάτη, επιβαρύνει τον ίδιο. Στείλε μας email εντός 14 ημερών στο info@hairworkshop.gr
με τον αριθμό της παραγγελίας σου και την απόδειξη αγοράς και θα σε ενημερώσουμε για την διαδικασία επιστροφής. Για να δείς αναλυτικά τα δικαιώματά σου, επισκεψου τη σχετική σελίδα εδώ.
Πως μπορώ να επιστρέψω προιόντα που αγόρασα μέσω του κομμωτηρίου;
Αν αγόρασες προιόντα μέσω του κομμωτηρίου επικοινώνησε με το 2109926601 (εσωτ. 2) ώστε να σε ενημερώσουμε για την πολιτική επιστροφών.
ΠΛΗΡΩΜΕΣ
Πότε θα χρεωθεί η κάρτα μου;
Η κάρτα σου θα χρεωθεί από τη στιγμή που κάνουμε έλεγχο της παραγγελίας σου και την αποδεχθούμε.
Τι πρέπει να κάνω αν η πληρωμή μου απορριφθεί;
Αν η πληρωμή σου απορρίφθηκε, έλεγξε ξανά το όνομα, την ημερομηνία λήξης της κάρτας σου και τον αριθμό επαλήθευσης. Εάν η κάρτα εξακολουθεί να απορρίπτεται τότε συνιστούμε να χρησιμοποιήσεις διαφορετική κάρτα ή να επικοινωνήσεις με την τράπεζά σου για να επαληθέυσεις ότι τα στοιχεία σου είναι ενημερωμένα.
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:
1. Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα: Visa, Visa Electron, MasterCard & Diners, οποιασδήποτε Τραπέζης χωρίς επιβάρυνση.
2. Αντικαταβολή: Mε την παραλαβή της παραγγελίας σας από την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών. Για παραλαβή από το κομμωτήριο δεν υφίσταται χρέωση αντικαταβολής.
3.PayPal
Είναι ασφαλής η online αγορά;
Είναι απολύτως ασφαλής. Από όλα τα διαθέσιμα συστήματα online πληρωμών έχουμε επιλέξει το σύστημα πληρωμών της Stripe το οποίο παρέχει τον ύψιστο βαθμό ασφάλειας για τη συναλλαγή σας.